23 Ocak 2014 Perşembe

Kingdom Online Nasıl Bir Oyun Olmalı ?



USKO Türkiye'ye geldiğinden beri zaman zaman ara versemde vazgeçemediğim bir oyun oldu.


Şimdi oturup bunun sebebini düşünüyorum. 


USKO'da rahatsız olduğum dönemler çeşitli oyunlar denedim. Fakat hiç birinde aradığımı bulamadım. Ve hep USKO'ya dönüş yaptım bırakamadım. 


Şimdi yine aynı yapımcı şirketin yeni bir oyunu yayına girecek. Açıkcası bu beni heyecanlandırdı. Çünkü USKO'da beğendiğim yönlerin bu oyunda da olması muhtemel. Birde USKO'da ki beğenmediğim işler olmazsa tadından yenmez.


Kingdom'dan beklentilerim:


1. PVP ağırlıklı olmalı. Her seviye için ayrı pvp alanları bulunmalı. ( Ardream , ronark land base, ronark land gibi ) National puan uygulamasına benzer bir sistem ve sıralama olmalı.


2. Ağır bir seviye yükseltme sistemi bulunmalı. Yıllar geçtikçe karakter ve sahip oldukları üstüne koyarak ilerlemeli. Yani 2-3 ayda 83 lvl olup orda çakılı kalmamalı. 


3. Upgrade sistemi olmalı. Şansa dayalı bir eşya geliştirme sistemi bulunmalı. Geliştirildikçe eşyalar USKO'da ki gibi pırıl pırıl parlamalı. 


4. Pazar sistemi olmalı. Oyun içi ticaret bulunmalı. Ticaretle eşyalar geliştirilmeli.


5. Oyun içi oynayarak eşya geliştirmek için olanaklar sağlanmalı. Çöp droplar olmamalı.


6. USKO ile birebir aynı maus özellikleri bulunmalı. Karaktere haraket kabiliyeti kazandırmak için klavye cambazlığı istenmemeli 


7. Harita ve oyunu öğrenme kolaylığı olmalı. Deneme yanılma yöntemi ile öğrenmek için vakit kaybedilmemeli. Kimse öğrenmesi zor olduğu için oyundan vazgeçmemeli.



Sizlerinde bu konuda fikirlerinizi bekliyorum :)

0 yorum :

Yorum Gönder